Интернет реклама УБС

Интернет реклама УБС

Интернет реклама УБС

Поиск

середу, 28 листопада 2012 р.

Ту калину посадили батьки


За селом річка в верболозах,
Серед саду біліє хатина,
У сніговіях ,мерзне в морозах.
Перед вікном кровіє калина

Ту калину посадили батьки,
Коли первістка родили,
Та вже за селом на кладовищі вінки,
Від холоду могили їхні вкрили

І вікна покинутим блиском тьмяніють,
Сіріє край поля хатина одна,
Лиш солов"ї від щастя п"яніють,
Не зважають, що хатина сумна

Цей край мені такий дорогий,
І річка, і луг ... і біла  хатина
Той сердечний докір гіркий,
 І на зимовому тлі кривава калина

Не докоряю я своїй долі,
Є у мене дім, є й дружина,
Та коли бачу згорблену жінку в полі,
Підступає до серця вина безневинна

Бачу маму й батька у житньому полі,
Усмішки й погляди рідні,
Коли ще разом наші долі,
А розлуки й втрати ще неслідні

І щоб там зі мною не було,
Завжди я мушу пам"ятати,
Що мене зустріне завжди село,
Сумними вікнами батьківської хати

Немає коментарів:

Дописати коментар

ТОП 10

Гороскоп

Loading...

Цікаво про цікаве

Все что считаю интересным и полезным, публикую на этом сайте

Як ми творили фінансову кризу

Як ми творили фінансову кризу

Як же створюється фінансова криза, а дуже просто.
Я вам дуже просто поясню, що нафта, газ
і дорогоцінні метали не відіграють тут ніякої ролі.
У всьому тут винувате головне зло - не забезпечені гроші.