Интернет реклама УБС

Интернет реклама УБС

Интернет реклама УБС

Поиск

понеділок, 26 серпня 2013 р.

Як ми творили фінансову кризу

Як же створюється фінансова криза, а дуже просто. Я вам дуже просто поясню, що нафта, газ і дорогоцінні метали не відіграють тут ніякої ролі. У всьому тут винувате  головне зло - не забезпечені гроші.


Давайте уявимо,що ми: я,Ви і Хронік потрапили в покинуте поліське село після Чорнобильської трагедії. Ми, подорожуючи лісом, трохи випили і заблукали. Оглядівшись навкруги,вирішили вимкнути свої телефони і помешкати трохи, відірвавшись від цивілізаційних умов. Свою країну вирішили назвати - Окраїна.

Провівши ревізію свого майна, зрозуміли, що у нас є лише двері, що висіли на одній петлі покинутого пустого будинку без вікон і банкноти 100 гривень. Телефони до уваги не брались. Все інше ми десь стратили, блукаючи напідпитку поліським гущавником. Таким чином в нашій новоствореній державі були матеріальні активи: двері, і з фінансових активів:грошова маса - 100 гривень.

Витверезившись, помаленьку дійшли до свідомості, вирішили, що треба треба якось обживатися на новому місці. Самим діловимі і шустрим  виявився Хронік, який оголосив, що створює банк і готовий взяти в ріст депозити від населення під зберігання під 3-відсотки річних. Ви зараз же приносите свої 100 гривень, і він їх записує в блокнот в статтю " Пасиві - Депозити" Але я, теж не такий вже й лох, я знаю, як забрати у Вас двері, і гроші.

На мою пропозицію взяти Ваші 100 гривень в ріст під 5-відсотків річних /п"ять звісно більше чим три/. Ви не можете не клюнути на таку вигідну пропозицію. Вириваю з свого  блокнота і пишу на ньому "Облігація на 100 гривень під п"ять відсотків річних. У цю мить, Ви відчуваєте, що Вам таланить, забираєте гроші у Хроніка з депозиту і віддаєте їх мені замість моєї облігації. Я беру Ваші 100 гривень і кладу їх на депозит знову в банк.

По доброму на цьому можна було б і заспокоїтись і піти грибів назбирати, бо ж їсти то хочеться. Але я, відійшовши від нашої держави на метрів сто у ліс,придумав не погану комбінацію і пропоную Вам на пустому місці заробити 1 відсоток річних. Для цього лише Вам необхідно взяти у банку в Хроніка кредит під 4 відсотки і купити у мене ще одну облігацію на 5 відсотків. Другу облігацію на 100 гривень я тут же виписую на свою блокнотному листку і розмахую ним у Вас перед носом. Не довго думаючи,Ви біжите в банк і берете  в кредит 100 гривень, під заставу моєї першої облігації. Вони ж там є, я їх тільки-но поклав на депозит. Далі Ви віддаєте мені позичені 100 гривень і ховаєте у свій бумажник другу облігацію, там тепер уже дві облігації на суму 200 гривень. А я, одержані від Вас 100 гривень знову кладу в банк, прибавивши свій депозит до 200 гривень.

Звісно зупинятись на досягнутому ніхто не хоче - всі хочуть заробити легкі гроші.
Я виписую Вам третю облігацію і т.д...
Набігавшись за день по нашій державі з цією сотнею гривень і вирвавши всі листки з блокнота на облігації, ми одержали наступну картину: у Вас на 10000 моїх облігацій, а у меня на 10000 депозитів в банку Хроніка.
Я розумію,що прийшов час придбати двері, і пропоную за неї 100 гривень, однак Ви мені на-зло, загинаєте ціну 1000 гривень. Ну, що ж я не заперечую, адже в мене на рахунку є аж 10000, і я на останньому листочку відправляю доручення Хроніку перевести 1000 гривень з мого депозита на Ваш і, задоволений від  проведеної операції,забираю двері собі.

Ось так, до вечора у нашій державі  було на 1000 матеріальних активів у вигляді дверей, і 20 000 фінансових активів у вигляді і депозитів, тобто вартість нашої сукупної вартості збільшилась за один день більше чим у 20 разів.

Хоча простий, фінансово не освічений українець сакже нам, що ми три придурки, у нас, як були одні двері і 100 гривень, так і залишились.

Ось приблизно такий  механізм "надування" активів фінансових гігантів, як у Японії, у США і у нас в Україні..

Немає коментарів:

Дописати коментар

ТОП 10

Гороскоп

Loading...

Цікаво про цікаве

Все что считаю интересным и полезным, публикую на этом сайте

Як ми творили фінансову кризу

Як ми творили фінансову кризу

Як же створюється фінансова криза, а дуже просто.
Я вам дуже просто поясню, що нафта, газ
і дорогоцінні метали не відіграють тут ніякої ролі.
У всьому тут винувате головне зло - не забезпечені гроші.