Интернет реклама УБС

Интернет реклама УБС

Интернет реклама УБС

Поиск

суботу, 1 грудня 2012 р.

Багаття уночі


У річці місяць ледь блистить,
Багаття  на березі тріскотить, палає,
Луг принишклий кріпко спить,
Пісню у верболозах соловей співає

Ми з тобою на березі  сидимо одні,
Над нами зорі рясно сяють
Летять сліпі метелики  нічні
І вмить на полум"ї  згоряють

Вони летять на світло і тепло,
Летять і того не знають,
Що гаряче світло і тепло,
Не гріють, а крильця спопеляють

Отак і юнки без вагання,
У пристрасті теж згоряють,
Попадають в полум"я  кохання,
І  гіркі нещастя мають

Біля загаслого багаття,
На березі річки уночі
Я зім"яв на тобі плаття
І цілував  безтямно беручи

Туман по річці слався,
Кричали десь далеко пугачі,
А я щасливо усміхався,
На березі річки уночі

Не забути мені того, що сталося,
Все відбулося наче в сні.
Верболози над нами гойдалися,
Гнучкі, жагучі і хмільні

Солодко і палко ми любилися,
Крутилася від щастя  голова,
Може те мені приснилося,
Що часто у пам"яті сплива

Я знов на берег той піду,
Мить ту у пам"яті відзначу,
Багаття ніччю розведу,
Шкода, що тебе вже не побачу







Немає коментарів:

Дописати коментар

ТОП 10

Гороскоп

Loading...

Цікаво про цікаве

Все что считаю интересным и полезным, публикую на этом сайте

Як ми творили фінансову кризу

Як ми творили фінансову кризу

Як же створюється фінансова криза, а дуже просто.
Я вам дуже просто поясню, що нафта, газ
і дорогоцінні метали не відіграють тут ніякої ролі.
У всьому тут винувате головне зло - не забезпечені гроші.