Интернет реклама УБС

Интернет реклама УБС

Интернет реклама УБС

Поиск

неділю, 19 липня 2015 р.

МАВКА

МАВКА
 

Мовкли в серці солов"ї,
І вогонь в душі пропав,
Доки за таємничі очі я її 
З лісовою мавкою зрівняв

От і сниться мавка та мені!,
В тумані ранку, у росі
Сяють квіти росяні ,
Діамантами у її  косі

В снах я бачу стан дівочий
Біля багаття в тиху ніч…
І таємничі гарні очі,
Що зі мною віч-на-віч.
 --------------------------------------------------------------------------------
Ця люба німфа, не моя
Полонила душу й розум.
Соловей у серці ожива,
Коли я з нею разом


Знову в серці оживає літо,
І в душі вогонь горить…
Тріпоче німфа так тендітно,
Шкода, в уяві, лиш на мить.


Хоч скроні снігом посріблило
Та серце зовсім молоде
Життя знову полюбило
І мавці вдячний я за те

Савчин О.
Липень 2015р.

Немає коментарів:

Дописати коментар

ТОП 10

Гороскоп

Loading...

Цікаво про цікаве

Все что считаю интересным и полезным, публикую на этом сайте

Як ми творили фінансову кризу

Як ми творили фінансову кризу

Як же створюється фінансова криза, а дуже просто.
Я вам дуже просто поясню, що нафта, газ
і дорогоцінні метали не відіграють тут ніякої ролі.
У всьому тут винувате головне зло - не забезпечені гроші.