Интернет реклама УБС

Интернет реклама УБС

Интернет реклама УБС

Поиск

четвер, 25 листопада 2010 р.

Не все так просто

Невідомо з якої причини на мою електронну адресу надійшов лист слідуючого змісту: "Мені ще не сповнилось шістнадцять, а у мене вже був секс. Живу я у величенькому селі на Сарненщині, де всі всіх знають. І тепер не знаю, що мені робити. Усі в селі ніби змовилися. Про мене вже таке говорять у сексуальному плані, ніби я мало не перша курва в селі. Залишилося кілька близьких друзів, які знають, що це брехня. Ну і ясне діло, що хлопець мене після цього кинув. Бо хто ж буде ходити з"такою". От тільки одного не розумію, навіщо це людям? Для задоволення, чи що? Чи є якийсь вихід з цього пекла? В мене вже опускаються руки і я можу піти на непоправне. Хотіла б почути вашу думку стосовно цього і може щось порадите мені..."
      Ну що ж спробую,якщо не заспокоїти, то бодай розрадити тебе юна незнайомко...
      Звідки "усі" дізналися, що в тебе був "секс"? Може про це розповів хлопець, з яким ти кохалася? Він мабуть так хотів ціну собі набити й похвалився, що підкорив тебе, чи образився за щось на тебе- за те, що ти його покинула, от і почав оббріхувати. А ласе до пліток село, в якому все життя, як на долоні, підхопило цю брехню і задоволено пережовує. Очевидно одне - трапилось щось таке, що ти виокремилась і мабуть далі виділяєшся з загальної юрби. Або ж ти надто болісно, емоційно  реагуєш на цю брехню.
     Що ж тобі робити?... Перше- є те, що тут нічого страшного. Навпаки використай цю ситуацію на свою користь, адже нині на тему сексу піариться маса відомих зірок: розповідають про свій досвід і навіть знімаються оголеними для журналів, роздягаються до "безнічого" на сценах. Ото ж на цьому тлі твоя історія виглядає нікчемно буденною...
І вважаю, тобі не треба зациклюватися на плітках. Не слід сприймати те, що трапилося з тобою, як щось особливе. Інтим у шістнадцять- справді дещо банальний випадок, але ж зараз народжують і в чотирнадцять.
       Як відомо- чудо у селі держиться три дні, поговорять і перестануть, бо обов"язково дуже скоро знайдеться "той", хто дасть привід для пліток. Крім того "не тільки того світу, що у твоєму вікні"- Ти не мусиш терпіти кпини над собою. Тобі вже майже шістнадцять, скоро одержиш паспорт і появиться змога виїхати з села у зовсім інше місце, де ніхто не знатиме твого минулого. І ще одне: розумні розберуться де правда, де полова, а ти одержала ще один урок- не все так просто у цьому житті!...

Немає коментарів:

Дописати коментар

ТОП 10

Гороскоп

Loading...

Цікаво про цікаве

Все что считаю интересным и полезным, публикую на этом сайте

Як ми творили фінансову кризу

Як ми творили фінансову кризу

Як же створюється фінансова криза, а дуже просто.
Я вам дуже просто поясню, що нафта, газ
і дорогоцінні метали не відіграють тут ніякої ролі.
У всьому тут винувате головне зло - не забезпечені гроші.