Преребуваючи в Черкасах на відкритті фестивалю скульптур "Живий Камінь" Микита Джигурда поділився думками про Україну і Росію.
"В мене матуся і тато в Україні, сестра рідна син  від першого шлюбу. Я працюю легіонером в Росії. В мене українське громадянство. Я вважаю, що не Україна молодші брати Росії, а якраз навпаки.

Оскільки Україна віддавала синів і дочок для підтримки культури і науки Росії." - говорить Джигурда українською, потім переходить на російську. "Останні 20 років весь час ратую за те, щоб хтось з політиків цю думку озвучив. Що саме тут була Київська Русь, тут була княгиня Ольга була володаркою. При ній була збудована Києво-Печерська Лавра."
Також 51-річний актор і співак Джигурда розповів про свої погляди на релігію.
"Чесніше бути язичником, що відстоює християнські цінності, але не прикривається хрестом, ніж як в Москві хлопці цілуються з церковниками і з попами порушуючи при цьому всі заповіді. Я себе називаю новоязичником космічного хреста. Вважаю, що христос не якась персоналія, а інформаційно-енгергетичний нестерильний прилад, що знаходиться енергетично в кожному з нас. І не кожен це відчуває.
Тому, щоб не бути солодким і плакатним я використовую перформанси і, навіть, російський матюк, в Росії, для того, щоб бути живим. Для того, щоб показати тим у кого є очі та вуха, що так чесніше, ніж вдягати на себе овечі шкури, як наші політики і прикидатись овечкою. Ті, кому треба, у всьому розберуться, а ті, хто злякаються варварської маски Джигурди, значить їм ще зарано навчатись нестерильного кохання" - зазначив Микита Джигурда.
"Українська мова – це для мене поезія."  - переходить знову на українську -  "Коли дивлюся, як депутати лаються українською мовою я кажу: "Я не буду розмовляти українською мовою. Я буду співати українською мовою, читати вірші, писати вірші. Ви собі лайтеся, але краще російською. Для меня вы позорите украинский язык и украинский дух." - сказав шоумен.