Російський актор після ДТП розповів про історію кримських татар.
Київ - 22 серпня, АіФ Україна. Російський актор Олексій Панін заявив, Крим це не Україна. Так він відреагував на запитання чи не боїться він стати персоною нон-грата в Україні.
«Я не в Україні, я в Криму, - підкреслив він. - Я прошу вибачення, запитайте у будь-якого кримчанина, чи вважає він себе українцем?
Тільки кримцю не кажіть, що він українець! Ви бачили хоча б одного кримчанина, який любить Україну? Я вам чесно кажу, у мене багато друзів кримчан, але ніхто з них не вважає себе українцем ».
Панін також повідомив, що не говорив, що всі кримські татари непорядні люди. «Не було заяв з приводу татар, - сказав він. - І серед росіян, і серед українців, китайців є люди непорядні. Так, я сказав, що правильно, що Сталін їх під час війни виселив з Криму. Одні татари, які повернулися до Криму, вони заробляють, намагаються будуватися, а є хами, які в Севастополі стояли з дивізіями СС і, коли дивізії пішли, татари там залишилися і знищували наших російських людей! ».
У розвитку конфлікту навколо ДТП, яке сталося 20 серпня за участю актора, Панін звинувачує ЗМІ. На його висловлювання про кримських татар Україна відреагувала однозначно:
  • Меджліс кримськотатарського народу заявив, що своїми діями і висловлюваннями Олексій Панін образив кримських татар.
  • Головне управління Міністерства внутрішніх справ у Криму повідомило, що стосовно російського актора Олексія Паніна відкрито кримінальне провадження за нанесення легких тілесних ушкоджень.
  • Генеральний консул Російської Федерації в Криму В'ячеслав Світличний заявив, що своєю поведінкою актор «завдав ляпас» Росії.
Джерело: НБН