Интернет реклама УБС

Интернет реклама УБС

Интернет реклама УБС

Поиск

середу, 20 березня 2013 р.

Поброжу я травами



Поброжу я вдома травами
Над Случем-рікою,
Де сільськими справами
Пов"язаний судьбою,

Як колись, почую знову
Я земляків своїх розмову,
Побачу в сріблі озерця
І луг поліський без кінця

Там над річкою вербова гілка
Під вітром ніжно тріпотить,
У траві співає бджілка
Й житом поле шелестить

Я в глибінь озер загляну,
Нектару з квіток  я нап"юсь,
Від щастя заспіваю сп"яну
І з земляками поділюсь

Так часто снится він мені,
Дитинство..., сінокіс в росі,
Волошки й жайвора пісні
І ліс правічний у красі



Немає коментарів:

Дописати коментар

ТОП 10

Гороскоп

Loading...

Цікаво про цікаве

Все что считаю интересным и полезным, публикую на этом сайте

Як ми творили фінансову кризу

Як ми творили фінансову кризу

Як же створюється фінансова криза, а дуже просто.
Я вам дуже просто поясню, що нафта, газ
і дорогоцінні метали не відіграють тут ніякої ролі.
У всьому тут винувате головне зло - не забезпечені гроші.