Интернет реклама УБС

Интернет реклама УБС

Интернет реклама УБС

Поиск

середу, 23 січня 2013 р.

Танюшина 12-ка

Танюшина 12-ка

День народження внучки,






Танюшко мила! Хоч я не маю
Ні хатини, ні садка.
Я тобі заповідаю,
Все, що є в душі поліщука

Віддаю щастя кипуче море
У вічну спадщину тобі,
Хай обходить тебе горе
І щоб не жила у журбі

Знай. ти дуже гарна!
Ні, неправда - ти найкраща від усіх.
Над тобою синява безхмарна,
І чарівний в тебе сміх

Бажаю я тобі багато,
Добра найбільше у житті,
Будь ти мудра і завзята,
І щоб кишені були не пусті

Люби сестричку, маму й тата,
Бабусь й діда поважай,
На Землі людей багато,
А рідних мало, добре знай

Знай- життя, не казка,
Всього буває у житті,
Буде і цукерка, буде й палка,
Будуть дні повні, будуть і пусті

Отож бажаю я тобі,
Добра і щастя повний кіш.
І що намріяла собі
Хай все збудеться скоріш

Немає коментарів:

Дописати коментар

ТОП 10

Гороскоп

Loading...

Цікаво про цікаве

Все что считаю интересным и полезным, публикую на этом сайте

Як ми творили фінансову кризу

Як ми творили фінансову кризу

Як же створюється фінансова криза, а дуже просто.
Я вам дуже просто поясню, що нафта, газ
і дорогоцінні метали не відіграють тут ніякої ролі.
У всьому тут винувате головне зло - не забезпечені гроші.